ضمانت برگشت کالا

ما در انتشارات آلند از همان ابتدای کار اصول مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم. به همین سبب و به پاس قدردانی از اعتماد شما در خرید آنلاین از انتشارات آلند، حسن نیت خود را با ضمانت عودت کالا نشان داده ایم. همواره در هنگام خرید پیش آمده که از بعضی عیوب کالا غافل شده و پس از بررسی مجدد کالا به ایرادات آن پی می‌بریم. از آنجا که این مساله غیر قابل پیشگیری است این امکان را برای شما مشتریان گرامی فراهم نمودیم تا در صورت بروز مشکل با شرایط زیر، با همکاران خدمات پس از فروش انتشارات آلند تماس بگیرید تا شما را در روند عودت کالای معیوب راهنمایی کنند.

 

ضوابط کلی

از دریافت کالاهای بدون بسته بندی یا بسته بندی معیوب جدا خودداری نمایید.

لطفا پس از دریافت سفارش، بسته بندی آن را با اطلاعات درج شده بر روی بسته تطابق دهید در صورت عدم هماهنگی از دریافت کالا با خدمات پس از فروش تماس گرفته و اطلاع دهید.

 

شرایط بازگرداندن کتاب

در زمان تحویل کالا از صحت سلامت جلد و برگه های کتاب (عدم پارگی و تا خوردگی) مطمئن شوید.

در صورتیکه با صفحات سفید و چاپ نشده در کتاب مواجه شدید تا حداکثر ۲ روز پس از تحویل کالا، با قسمت خدمات پس از فروش انتشارات آلند تماس گرفته و اطلاع دهید.

بدیهی است بازگشت کالا به دلیل کثیفی و یا لکه های حاصل از مواد خوراکی و غیره پس از تحویل کالا به مشتری غیرممکن خواهد بود. 

 

شرایط بازگرداندن لوازم التحریر

در صورت وجود ایراد فیزیکی و عملکردی در کالاهای گروه لوازم التحریر، حداکثر طی ۷ روز پس از دریافت کالا با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید، تا روند بازگرداندن کالا توسط همکاران ما پیگیری شود.